.

.

گفتگو / سید مرتضی معراجی

گفت : « می دانی

                       چند وقتی هست

دیگر از ما حال و احوالی نمی پرسی

ما نه

       حال هیچ کس را 

                            سال تا سالی نمی پرسی »


_ هرچه بود از من به دل غم داشت

پرگلایه بود و

                   حق هم داشت _


سرفرو بردم به لاک خویش

رفتم و

        رفتم

در خیال سال های پیش

با خودم گفتم :

                   « کس چه می داند

                      از خودت هم 

                       چند مدّت می شود

                                               حالی نمی پرسی

                     وز دل خونینت احوالی نمی پرسی»


#معراجیسیدمرتضی                                                                                         @walehane                                                                   75/9

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد