.

.

انقلاب / حمید احمدی اصل


قصد دارم که انقلاب کنم

انقلابی علیه بیداری

سرنگون میکنم نظام تنم

بعد از این غارت است و بی عاری


سی و اندیست مغز شاه من است

هر چه آن گفته، آن شده است

شاه خائن،امیر بی تدبیر

هیچ دانی که نان گران شده است؟


چاه خون دست دولت قلب است

دولتی پاسدار اندیشه

می فروشد به قیمت خون،خون

دولتِ جان نثار بی ریشه


نصف شبها که مغز می خوابد

من و پاها به راه می افتیم

با شکم میشویم هم صحبت

دیشب از سود پول خون گفتیم


دست ها را قلم عطا کردیم

بنویسد شعار ضد شعور

بنویسد شعور تاریکی ست

شعرهایش دهد بشارت نور


روده را می کنیم دولت وقت

چون کلامش خوش است بر اعضا

چنگ بر دل نمیزند عملش

در عوض،دارد او صدای رسا


بعد از این هرکه تابع مغز است

خانه اش را خراب خواهم کرد

من شنیدم جگر فدائی اوست

جگرم را کباب خواهم کرد


#حمید_احمدی_اصل

@hamid_ahmadiasl

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد