.

.

یا مدیر التلغرام / محسن الوان ساز



اولین برکات سال نو دامن مضاى فجازى ( به تعبیر بافنده قالی) را گرفت. همان که قول داده بود انگشتش را به دگمه فیلترینگ نرساند قرار است با آرنج یا نواحی مرکزی و جنوبی بدنش این کار را انجام دهد و تلگرام فیلتر می شود البته ما بچه‌های دهه شصت با شست آشنایی دیرین داریم و برایمان غریب نیست از همان بچگی هم اگر  کسی شیطنت می کرد یک پس گردنی به او می زدند و یکی به ما تا درس عبرت شود!

آقای فیلترینگ می دانیم که از آگاهی مردم ناراحت هستی می دانیم که حتی صفحات جوک و سرگرمی لابلای مطالب زردشان سیخونکى هم به شما می زنند می دانیم که تمام مطبوعات چاپی مجوزدار به لعنت خدا نمی ارزند می دانیم که دوست داری اخبار را از جعبه احمق ها ( تلویزیون) نگاه کنیم می دانیم که تو دوست داری از هرچه رعیت ها در مجازیات می گویند باخبر شوی و می دانیم که ما همه آزادی بیان داریم و آزادی پس از بیان خیر. 

دون کیشوت عزیز حمله به آسیاب خطاست و تو حریف این جنگ نیستی اصلا جنگی در کار نیست که تو درآن عرض اندام کنی مگر جنگی که خود به وجود آورده ای! 

فیلترینگ گرامی این ره به ترکستان است گیرم زبان ما را بریدی با اندیشه مان چه می کنی؟

فیلترینگ نامحترم اگر دچار آلزایمر شده ای بگذار به یاد آرمت ویدئو را ممنوع کردی ، ماهواره را قدغن کردی حتی روزهای جمعه پای دربند کوله پشتی هایمان را برای کشف نوار موسیقی زیر و رو کردی با خودت روراست باش نارفیق چه چیزی به دست آورده ای؟!


به ابزورد بپیوندید


https://telegram.me/joinchat/Bev08jvSuFlZGzq0QAKCbQ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد